lördag 22 oktober 2011

Jaa, meeer!

Halloj
Äntligen helg igen!
Efter en lång o hård arbetsvecka kunde man så äntligen pusta ut. Tog en lång sovmorgon idag, och gick sen till skogs. Oj vad svamp det finns. Jag ville verkligen ha lite Kantareller idag, jag har sonen på visit så en macka m kantarellstuvning vill jag ju bjuda på. Och visst finns de än kantarellerna. Och Trattkantarellerna. Jag plockade bara för dagsbehovet, få se om jag hinner ut i morgon med.
Sen har jag hunnit med lite inne, tre påbörjade halsband, lagat akvariepump, vardagsgrejer o nu ikväll blir det stickning/virkning o film som vanligt. Skön avkoppling. Morgondagen blir hektisk, massor jag vill göra, som vanligt. Men man får se vad som hinns med.
Det utlovas ju värme o vackert väder nästa vecka, det ser jag verkligen fram emot. Kommer ni ihåg att det hade snöat vid den här tiden förra året?
Nä, jag hoppas verkligen att snön kommer sent i år, och kylan med. Jag vill ha en brittisk vinter i år. En sån där tex Penseérna inte fryser, utan fortsätter växa till våren!

Ha en härlig kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!