lördag 8 oktober 2011

Fint väder

Hej

Härlig lördag även denna helg!
Har en massa att göra, varför är helgerna så korta?
Jag smet ut på en liten svamptur och i år är det verkligen ingen match att hitta trattisar! När jag kom hem mulnade det på lite men det gör inget just nu.
Jag tänkte mig att trattarna kan vara goda på en pizza ikväll.
Under veckan har jag avslutat kattfilten, och den blev genast populär.
På bilden är den dubbelvikt.
(Lidell) hade ju härligt tjock garn billigt i veckan, jag köpte vitt och grått och håller just nu på med en rundstickad krage/väpnarhuva. Snabbt som tusan går det med stickor 8.

Ha en skön lördag

1 kommentar:

  1. Hei Marie. Så mye god sopp du har funnet. Sopp på pizza er kjempegodt:) Så fin kattfilten ble:) Og katten ser ut til å kose seg godt der den ligger:) Det er gøy med håndarbeid. Ønsker deg en herlig lørdagskveld. Klem Ellen.

    SvaraRadera

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!