onsdag 11 januari 2012

Tack Camilla



Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggare med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen skall man göra följande:


1. Tacka den som gett dej utmärkelsen och länka.

2. Skriva ner de fem bloggare som man vill lämna Awarden till genom att lämna en kommentar hos dem.

3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

Jag vill lämna vidare Awarden till följande bloggare:

Knatten med blogg Ett hus på Klippan
Ellen med blogg Roser og Patina
Johanna med blogg Johanna Design
Annika med blogg Lantis Tantis
Susanne med blogg Vildrosen

Tack Camilla, Växthuset som förärade mig denna!
Min första här! :-)



Halsbandet Terracotta


Så vill jag trumma för min pysselblogg www.kavalkaden.blogspot.com
Där finnns nygjorda fina halsband.

Ha en fin kväll

Marie1












3 kommentarer:

  1. Vad gullig du är, tack snälla du.
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Tack rara du <3. Vad överaskad och glad jag blir. Ännu en gång har du förgyllt min dag!
    Kramar i massor från mig!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack så mycket för utmärkelsen, och jätte trevligt att få hitta till din blogg. Kram Johanna

    SvaraRadera

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!