söndag 11 september 2011

Inspiration just nu

Jag blev så vansinnigt inspirerad av Lotten, så jag provade och fastnade för detta skapande.
Mitt första alster heter Coffee:


Bilderna är klickbara om du vill titta närmare.

Coffee är skapat utav
beige linne
tunn silvertråd
virkad brun kedja med
små beige pärlor invirkade
stora kaffefärgade pärlor
hjärta av grövre ståltråd virat med tunt samt dekorerat med större kaffefärgade pärlor.
Skapat i ren och skär glädje, mycket arbete, pill och virande men så kul!

Vad tycks?
Jag har gjort några till, och har massor av inspiration till fler.

Vill du äga detta? Du får det hem i brevlådan för 150 kronor.
maila mig på msmariett@gmail.com eller om du vill lämna kommentar.

Marie1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack, en liten rad från dig gör mig glad!